30.8.14

EOS mint lipbalm


hee!
Ik was in amsterdam, en ik zag deze eos lipbalm liggen!












Iedereen kent ze langzamerhand wel, als je een beetje naar lipbalms zoekt, want deze komt uit Amerika, maar is dus ook te koop in amsterdam!

De verpakking; super apart! maar ook super leuk!
De lipbalm houdt fijn vast, en is ook niet te groot!















Op je lippen prikt ie op de een of andere manier, maar dat komt denk ik door de hoeveelheid mint dat er in zit. Hij maakt je lippen erg zacht, en hij ruikt zo lekker!

De balm zelf lijkt op eigeel, wat ik best wel grappig vind.





Deze lipbalm geef ik een 9,5 omdat hij zo fijn is! Een 10 kan ik hem nog niet helemaal geven, omdat ik hem nog maar net heb! 
Hij kost 7,99 bij de urban outfitters.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin