6.8.14

Essence all about matt fixing compact powder




Hee!
Ein-de-lijk weer een review! Laatst had ik even zo'n 'shopmomentje', en heb ik aardig veel gekocht :). De komende dagen/week/weken zal je daar veel van merken! O.a. kocht ik lekker veel van essence! Ook deze compact poeder die beloofd je make-up te 'fixeren' (je make-up langer te laten zitten) en de glans van je gezicht af te halen! In deze post laat ik jullie dus ook weten wat ik er van vind en of het ook echt werkt!
(en ps: na tijden weer op dit blog een artikel :) )


Deze poeder wou ik al een tijdje, maar ik nam nooit echt de de keuze om hem mee te nemen, maar deze keer dus wel! En daar ben ik ook erg blij mee! :)


Deze poeder ziet er heel erg wit uit, als je zulke poeders niet kent, snap ik wel dat je hem eerst niet zou kopen, want misschien denk je wel: 'Oh, waarom witte poeder?' 
Handig is deze poeder wel! Want deze poeder houdt het bij mij 5/6 uur vol :)



Zelf draag ik geen foundation dus ik heb deze poeder niet nodig voor het 'fixeren', maar voor de plekken op mijn gezicht waar ik veel zweet. Ik merk ook echt dat deze poeder goed werkt, ik draag hem nu (bijna) elke dag en ik ben er erg blij mee! 

Helaas gaat deze poeder uit de schappen van essence, en is €2,99


© Valblogin