9.8.14

Essence lipstick 13 love me


Hee!
Weer een review! En ook weer van essence ;)
Zoals jullie gemerkt hebben shop ik de laatste tijd veel bij essence! Wat tuurlijk super leuk is ;)
Deze keer dus iets wat lekker roze, en mooi is! En een goede prijs heeft!
* over de foto's, er zit een heel raar glansje ofzo over heen, wat ik erg apart vind!)



Een mooie zachte kleur, precies wat ik in een lipstick zocht! Het moet niet te vel zijn, maar je moet het natuurlijk wel een beetje kunnen zien. En een mooie prijs, altijd fijn.

De huls van deze lippenstift vind ik erg mooi, het ziet er ook erg chique uit!


De kleur van deze lippenstift vind ik zoooooooooo mooi! Niet te vel, en niet te licht! Gepigmenteert is hij gelukkig wel.


De kleur is erg mooi op je lippen, het ziet er best wel natuurlijk uit! Dit is 'de volle laag' ;) en ik vind hem zo mooi!


Voor 2,39 vind ik deze lippenstift absoluut super! Ik raad hem zeker aan! :)

© Valblogin