30.10.14

DIY STARBUCKS

Starbucks, langzamerhand kent iedereen het wel. Maar nog lang niet iedereen heeft het geproefd. Bij de Albert Heijn kan je wel starbucks kopen, maar wat is er nou goedkoper dan het zelf maken? Ik heb deze starbucks zelf verzonnen (hoe je het moet maken) dus is niet van internet gehaald! Als je hem dus op je eigen blog wilt zetten, zet er een link bij van deze post!


 Wat heb je nodig?






Het eerste dat je doet is koffie maken, en warme chocolade melk. De hoeveelheid moet je zelf weten.
De warme chocolade melk stop ik in de magnetron voor 40 seconden. Zodat hij lekker warm is!







Giet daarna alles in een beker en roer goed!

Daarna kan je nog koffie melk toevoegen om het wat minder sterk te maken. Het is zonder echt niet sterk, maar ik vind het super lekker met deze koffie melk! (ik heb een soort van poeder koffie melk)


Dan is je koffie klaar! Het is echt way more goedkoop dan de starbucks in de starbucks 'stores' dus ik vind dit echt een aanrader! Ook als je niet van koffie houdt, dit is zo lekker in de herfst en winter!
Ik zou zeggen enjoy your homemade starbucks!

Stuur me foto's op twitter of instagram als het ook gemaakt hebt!
(Tag me: @vallb_ )

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin