9.11.14

10 FACTS ABOUT ME #1


Hmm, door de over mij pagina weten jullie wel iets meer over mij, maar de echt persoonlijke dingen? Nee nog niet!

1. Ik ben fan van Ariana Grande
Ik luister elke dag haar muziek, en ik kan niet stoppen met meezingen!

2. Ik ben nu bezig om The Fault In Our Stars voor de 3e keer te lezen. Ja, ik ben echt verslaafd.

3. Soms heb ik van die neigingen om high school musical weer terug te kijken, gewoon om me weer iets kleiner te voelen! Dat waren van die leuke momenten, kei hard mee zingen, terwijl iedereen je kon horen, i didn't care.

4. Ik heb iets met lay-outs, ik blijf maar de perfecte zoeken, maar ik ben nog nooit met een tevreden geweest.... Die ik nu heb vind ik wel leuker dan mijn oude

5. Ik ben addicted to youtube. Ik kan er niet zonder. Ik zoek bijna alles daar op! Momenteel zoek ik naar kerst dingen, en een beetje herfst. 

6. Ik begin altijd zo vroeg met kerst! Ik begon vandaag (08-11-2014, jahaa ;) ) met luisteren van kerst muziek, altijd zo gezellig! Kan niet stoppen!

7. Als ik MOET douchen heb ik geen zin, maar als ik er dan eenmaal ondersta, sta ik er gerust 30 min onder, enja, ik zing, te veel, hihi.

8. Ik heb liefde voor toneel spelen! Ik heb ook al les gehad van aardig wat bn'ers! Hmmm, ik kan er niet zonder! Want ik leer zo veel van die mensen! Ik hou van toneel spelen, en helemaal omdat je iemand anders kan zijn voor heel even.


9. Mijn droom is om met een bekend iemand te zingen, en te laten zien wat ik in huis heb. Of iets met TVOH, lijkt me ook wel spannend! Wie weet...... ;)

10. En last but not least, ik maak filmpjes zonder ze met iemand te delen. De laatste tijd maak ik er minder, maar heb er nog wel wat  klaar liggen, maar ik ben even gestopt met youtube. Ook heb ik 100000 ideeën voor mijn blog, maar komt er nooit wat van, whoepsiee.

Dit was weer eens lekker persoonlijk en random!
Liefs,
Val

1 opmerking

© Valblogin