17.11.14

100e post! Q&A, Hoe ben ik begonnen met bloggen?


Het is eindelijk zo ver, na een tijdje op wordpress geblogd te hebben, is dit mn 100e post op blogger! Ik kan niet geloven hoe veel ik heb geschreven terwijl ik ben begonnen met blogger, en daarna 2/3 maanden met wordpress heb geblogd! Ik vroeg jullie een week geleden om vragen achter te laten, en die ga ik nu beantwoorden!



Met wat voor camera maak jij je foto's?
Ik maak mn foto's met de Sony A 58, het is een hele fijne camera, en mn beste vriend ;)

Wat is je favoriete tv serie?
Euhm, haha, goeie vraag! Ik kijk niet echt veel tv meer, ik kijk meer youtube.

Wie is je celebrity chrush?
Uhm, ik denk dat ik voor Theo James ga, want hij speelt in divergent

Heb je ooit een trap gelikt?
Haha, nou, nee?

Maak je nog een make-up look wat je elke dag doet?
Ja! Zeker!

Wil je liever chocola dat naar poep smaakt, of poep met chocolade smaak?
Ik denk chocola met smaak van poep. Want 1- je weet niet hoe poep smaakt. En 2- het is beter voor je denk ik dan gewoon poep eten, haha!

Naar welk concert wil je nog een keer?
I think you know this one, Ariana Grande, en waarschijnlijk ga ik daar ook heen.

Wat eet je het liefst?
Euhm, NASI HMMM



Dat waren de vragen! Nu mijn blog story:

Ik ben al heel erg lang bezig met beauty fashion en lifestyle. En ik keek graag naar yt'ers. Ik vond toen uit dat ik het ook zelf kon doen! Ik begon in september 2013 met An. Dus al meer dan een jaar! Toen hadden we ook een blog, die inmiddels al verwijderd is! Tot ongeveer deze zomer vakantie waren we bezig met ons youtube kanaal, maar toch hebben we er voor gekozen om die te verwijderen. Terwijl we ongeveer in februari nog bezig waren, begon ik met mn zus http://girlzonexo.blogspot.nl/ op 24 februari 2014. Ik blog dus al langer dan 2 april 2014. Wat dus echt super snel gaat! Maar met girlzonexo zijn we al gestopt. Daarom ben ik een eigen blog begonnen, valblogin.

Terwijl ik daar druk mee bezig was, begon ik met de lay-out, die vond ik niet meer zo leuk, dus ging ik over naar wordpress. Daar heb ik zo'n 23 post geplaatst, dus zit ik nu op de 123, en dan nog met girlzone erbij, dus zo rond de 130! WOW!
Na wordpress, bedacht ik me dat blogger veel beter was, het was goedkoper, en je kon er veel meer mee! Dus toen ben ik aan de gang gegaan met blogger, en ziet mijn blog er nu veel beter uit!

Ik hoop dat jullie t nu snappen! Want hier kreeg ik heel veel vragen over!

Ik zal nog heel lang voor jullie blijven bloggen!

Bloglovin: https://www.bloglovin.com/valbogin

Liefs,
Val



Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin