7.11.14

ESSENCE LIQUID INK MATT


Terwijl dit nu al mn 3e eyeliner is, krijg ik niet genoeg van eyeliner. 1 is helaas al bijna op, en daarom wou ik iets nieuws proberen, daarom deze eyeliner van essence.



Het valt me op dat dit flaconnetje erg klein is, en hij ziet er niet zo duur uit. Je hebt een matte soort, en een glansende soort. Maar ik ben voor de matte gegaan, omdat dat mij iets leuker staat denk ik

Hij zet fijne lijntjes, en is makkelijk te gebruiken, en droogt intens matt zwart op! Het kwastje is een dun verf kwastje, zo kan je het noemen.


Hij brengt fijn aan bij je ogen, maar als je nog niet echt goed bent in eyeliner (zoals ik, hihi) is dit niet de fijnste, ik heb 2 keer kunnen douchen voordat dit lijntje van mijn hand af ging, dus echt een water proof.
Bij je ogen brengt hij fijn aan. Hupsakee een makkelijk lijntje. Ik vind dit een handige voor schooldagen enzo, gewoon een paar seconden en er zit een lijntje op je ogen. Een aanrader!



Ik vind het een hele mooie eyeliner, zeker voor deze prijs! 
Hij droogt goed op en water haalt de eyeliner er niet makkelijk af!
Als je een goeie budget eyeliner zoek, raad ik je deze aan!
Als je een beginner bent, is het nog even oefenen, met makeup remover gaat deze eyeliner er wel van af.


Te koop bij de kruidvat en trekpleister
€ 2,89


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin