10.11.14

MUA EYESHADOW PALLETTE UNDRESSED

Terwijl ik gewoon, normaal, niks aan de hand, lekker shoppend, make-up lovend, door de kruidvat liep, keek ik bij mua (uhum, misschien doe ik dat te vaak) ze hadden in eens 50% korting op alle palletten, woww! Ik nam hem gelijk mee, om aan jullie te laten zien wat mua in zn kleine 'huisje' heeft.
Omdat dit het 2e pallet is dat ik van mua heb, had ik hoge verwachtingen. Het doosje is gewoon, normaal, maar moeilijk open te maken. Op het begin was ik zo aan het stoeien met dit ding, echt gewoon erg. Toen won ik (ofcourse... ).

De kleuren zelf zijn echt prachtig, ook goed gepigmenteerd.


Puff- Rose Ash
Bronze Ore- Burnished Brown

Fawn- Gild
Tawny- Henna

Hazel- Lion
Fuel- Cool Grey

Puff- Rose Ash

Bronze Ore- Burnished Brown

Puff is minder gepigmenteerd dan ik dacht, maar wel heel mooi!
Rose Ash, Bronze Ore, en Burnished Brown zijn heel erg mooi! Als je voor een wat donkere look wilt gaan, zal ik deze gebruiken! Maar ze staan ook super mooi als je ze licht aan brengt.



Fawn- Gild

Tawny- Henna

Fawn is een hele lichte mooie kleur, je zou hem in je oog hoeken kunnen doen voor een look waardoor je meer wakker lijkt! Dat geld ook voor Gild
Tawny en Henna zijn hele mooie bruine kleuren, en mooi voor een natural look.




Hazel- Lion

Fuel- Cool Grey

Cool Grey is iets minder gepigmenteerd, en lion ook.  Fuel en Hazel zijn daar in tegen weer wat intenser.

(kleuren op een rijtje)


Ik moet eerlijk zijn, hazel is mijn favo kleur! Hij is super mooi matt!

Ik ben erg tevreden over dit pallet!
De pigmentatie is mooi, en erg goed! Je hebt shimmery kleuren, en matt.
Voor deze prijs is dit zeker echt een super palet, en raad ik je deze aan!


Te koop bij de kruidvat
5,99,-


Q: Ga jij dit pallet kopen?


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin