29.12.14

Meest bekeken blogposts van 2014


Ik blog nu al 8 maanden. En op 2 April 2015 al weer een jaar (Op dit blog dan). Die foto hier boven was dan ook mijn go-to foto, die ik gebruikte voor mijn logo. Maar nu zijn dat er al super veel geworden. Na mijn gevoel was dit een redelijk goed jaar voor bloggers. Maar 2015 kan ons nog veel meer brengen.




Mijn aller meest bekeken post ooit, is:

Hema schoolspullen 2014/2015 nu al wat in de winkel!

iedereen was toen opzoek naar schoolspullen, en ik had deze post al online. Hij is meer dan 500 keer bekeken, wow!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn aller meest bekeken pagina ooit, is: 

About!

Deze is ook echt super veel bekeken, haha!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------






die zijn ook heel vaak bekeken. Bedankt!



Wat was jou favoriete post van 2014?




1 opmerking

  1. Er zitten leuke artikels tussen, vooral de DIY met Starbucks coffee!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin