24.1.15

Hair Inspiration


Als aller eerste wil ik je zeggen dat deze posts niet vaak komen, want ik weet dat veel van jullie nu denken: 'Hu? Dit zijn niet jou eigen foto's!' Dat klopt, dat was ook zo bij de post van gister. Ik ben zelf aan het zoeken naar veel nieuwe dingen, en gister in de post zag je al dat ik mn haar wou veranderen, want ja, nieuw jaar, nieuw haar! Vandaag laat ik jullie wat foto's van tumblr zien, van mooi haar, wat ik wel zou willen doen bij mijn volgende kappers beurt!






Al een paar jaar wil ik ombre, waarom weet ik niet, omdat het mooi is? Omdat het toen in was? Geen idee, maar ik blijf het mooi vinden, en het liefst wil ik het nog.




Maar toch wil ik voor zo iets gaan, denk ik. Ik twijfel heel erg en ik blijf hopen dat ik geen spijt hier van zou krijgen. De lengte van Jiami {lifesplash} met highlights van de 3e foto. Wat zou jij doen?
Ik zou het super vinden als je een reactie achterlaat, want ik weet niet wat ik moet!

Liefs, Val





4 opmerkingen

  1. Ombre is inderdaad heel erg mooi! Maar ik zou het sowieso niet te kort doen, want lang haar vind ik persoonlijk wel heel mooi! En als je het korter wil doen, dan zou ik beetje bij beetje doen. En highlights zijn inderdaad ook heel mooi! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je een ombre wilt doen, moet je dat ook doen! Het is heel erg mooi en ik denk ook dat deze trend niet echt 'uit' gaat. En Jodien heeft gelijk, als je het korter wilt doen, neem dan stapjes. Ik heb die stapjes niet gedaan waardoor ik nu af en toe mijn lang haar nog verschrikkelijk hard mis. Door die stapjes wen je eraan, en wie weet wil je dan nog wel korter gaan! Het belangrijkste dat je moet onthouden is: het is haar, dus groeit het heus wel terug. Moeilijk, maar dit heeft me ook geholpen vanaf het begin! Heel veel succes meid! Veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooie inspiratie! Ik ben ook al een hele tijd aan het denken om mijn haar iets korter te laten knippen want vind het echt heel mooi. Nu alleen nog durven (haha) Maar zo die lengte is echt mooi. Dus als je er zeker van bent, zou ik het echt doen :D

    Heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ombre is ook echt gaaf Val en het wordt waarschijnlijk niet echt lelijk ofzo, want bij uitgroei zakt het gewoon verder naar onder maar houd je nog wel het zelfde effect.
    Je hebt me aan het denken gebracht om ook wat anders met mijn haar te doen, argh! Ben alleen zo bang als ik het ga veranderen dat ik spijt ofzo krijg.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin