27.2.15

Yves Saint Laurent Lipstick 13


Zoals jullie al in mn shoplog konden zien, heb ik deze lipstick gekocht in Zwolle, met 40% korting! Dus was ie ongeveer 15 euro goedkoper! Hoe leuk is dat! Eindelijk een lipstick van een iets duurder, maar super goed merk!
Kunnen we even een moment nemen, en kijken naar de prachtige huls? Ik ben er echt verliefd op!
Dat wat bij mij roze is, kan bij jou lipstick paars zijn. Het licht echt aan de kleur die je koopt! Dus bij rood is het ook rood. Best wel handig voor als je er meer hebt, zodat je dan gelijk de goeie kan pakken :).

{Mn handen lijken altijd zo groot [mn pols ook] op dit soort foto's!}

De kleur lijkt hier super vel, maar dat is ie helemaal niet! Oké, misschien een beetje, maar hij is wel super mooi op je lippen!


 Op mn hand ziet hij er licht roze uit, maar op mn lippen een beetje tussen de vel roze, en deze kleur in. {met de vel roze bedoel ik die van de foto van een beetje naar boven} Hij glands heel erg mooi, en de kleur blijft echt lekker lang zitten. Ook is de kleur heel erg gepigmenteerd, en daar ben ik super blij mee!

 Ik heb hem voor 20,70 kunnen krijgen met 40% korting {bij de Ici Paris XL} Normale prijs: 35,-


Nog even wat foto's omdat ik er zo blij mee ben








3 opmerkingen

  1. Die laatste foto vind ik echt super mooi! En de lipstick zelf is ook super mooi! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtige foto's. Zo'n lipstick geeft echt altijd zo'n luxe gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super mooie foto's echt een super mooie lipstick <3 x

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin