19.5.15

Make-up voor een concert

Over 9 dagen ga ik naar het concert van Ariana Grande. Ik ben al een hele tijd fan dus ik ben er echt helemaal mee bezig. Wat ga ik nou dragen? Wat ga ik met mn make-up doen? Ik ben gister met mn make-up bezig geweest, en dat wil ik natuurlijk met jullie delen!




Ik begon met een matte huidskleur oogschaduw van een catrice palletje, en daarna met een shimmer oogschaduw ook van catrice.

 Toen ging ik in mn crease met de benefit hoola bronzer.
 Als laats ga je gewoon eyeliner en mascara opdoen, heel erg simpel!

Oké, ik ben niet normaal inspiratie loos met mn posts. Dus als je een idee hebt, wat ik kan gebruiken laat het dan even in de comments achter! {en laat vragen voor een Q&A achter als je wilt :)  }

3 opmerkingen

  1. Mooi ziet dat eruit! Misschien zou je iets met 'food' kunnen doen? Als je niets weet moet je gewoon wachten totdat er iets naar je toe komt waaien, dat kan misschien wel even duren, maar dan heb je wel weer inspiratie:) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik zou het trouwens ook best leuk vinden om een verslag van het concert te zien , liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals Britt zegt, een verslag van het concert zou leuk zijn! Leuk dat je een Q&A wilt gaan doen :). Een paar vraagjes voor je Q&A dan. Wat vind je het leukste aan bloggen? Wie zijn jou favoriete bloggers? Wat is je hobby naast bloggen? Veel plezier bij het concert!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin